Jos olet jättämässä ilmaisen ilmoituksen, riittää, että täytät ilmoituksenjättölomakkeen pakolliset kentät. Käytännössä tarvitset ainoastaan ilmoitustekstin, tehtävän paikkakunnan, hakuajan sekä tiedon, mihin haluat vastaanottaa hakemukset.
Visuaalisuus on tärkeä osa kampanjointia ja mainontaa, joten mikäli valitset ilmoituksellesi ilmoituskampanjan, ilmoituksessa tulee olla logo ja tunnelmakuva.
Lisätietoja ja vinkkejä työpaikkailmoituksen jättämiseen:
Ilmoitusteksti
Palvelet työnhakijaa parhaiten, kun tuot työpaikkailmoituksessa ilmi selkeästi kaiken oleellisen:
Mitä hakija saa, jos hän hakee juuri teille
Napakat perustiedot: Työnkuva, tehtävät ja työn sijainti
Palkka tai suuntaa antava palkkahaarukka
Mitä hakijalta oikeasti vaaditaan
Miten rekrytointiprosessi etenee
Hakutapa
Jätä ilmoitus -lomakkeella teet valinnan, mihin haluat vastaanottaa hakemukset eli mihin ilmoituksen Hae työpaikkaa -painike ohjaa hakijan.
Voit vastaanottaa hakemukset Duunitorin Hakemukset-palveluun, omaan järjestelmääsi tai CV:ttömällä hakutavalla (Duunitorin Dialogi). Pelkkää sähköpostihakutapaa ei ole valittavissa, mutta valitsemalla ilmaisen Hakemukset-palvelun, toimitamme hakemukset myös sähköpostiisi.
Duunitorin Hakemukset-palvelu
Kirjautumalla sisään Duunitorille pääset näkemään työnhakijoiden tiedot ja hakemukset Hakemukset-palvelun kautta. Lähetämme uudet hakemukset myös sähköpostiisi, ellet ole laittanut sähköposti-ilmoituksia pois päältä. Voit halutessasi lisätä pääsyn hakemuksiin useammalle henkilölle. Lue lisää Hakemukset-palvelusta.
Oma rekrytointijärjestelmäsi / muu verkkosivu
Lisää haluamasi verkkosivun osoite, johon ohjaamme hakijat työpaikkailmoituksesta.
Duunitorin Dialogi
Duunitorin Dialogi on saatavilla maksutta Superkampanjoiden ja sitä korkeampien kampanjatasojen yhteyteen. Osana Dialogi-palvelua määrittelemme hakukysymykset yhdessä rekrytoijan kanssa. Hakeminen tapahtuu vastaamalla ilmoituksen alla oleviin kysymyksiin. Kun kysyt hakijalta vain tehtävässä suoriutumisen kannalta tärkeimmät tiedot, säästät sekä sinun että hakijan aikaa. Tarjoamme työkalun hakemusten läpikäyntiin ja arviointiin. Tutustu demohakupolkuun.
Tunnelmakuva ja logo
Mikäli valitset kampanjatasoisen ilmoituksen, huomioithan, että kampanjointiin tarvitaan aina kuva ja logo. Visuaalisuudella on tärkeä rooli ilmoituksen kampanjoinnissa, ja osa kohdennetusta mainonnasta on kuvamainoksia.
Tunnelmakuvan tulisi olla tekstitön vaakakuva (noin 2 100 x 1 200 px).
Parhaiten toimivat hyvin valaistut kuvat, joissa on ihmisiä. Mikäli kampanjoitavasta ilmoituksesta puuttuu tunnelmakuva, pyrimme valitsemaan ilmoitukseen soveltuvan kuvapankkikuvan.
Sijainti
Lisää sijaintikenttään paikkakunta, jossa toimipisteenne sijaitsee tai jossa käymistä työntekijältä edellytetään. Mikäli teillä on vaihtoehtoisia toimipisteitä, voit lisätä yhteensä neljä paikkakuntaa. Onko kyseessä etätyö? Mainitse tämä selkeästi ilmoituksen kuvauksessa, jotta etätöitä etsivät hakijat löytävät ilmoituksen.
Hakuaika
Ilmoitus voi olla avoinna maksimissaan 30 päivää. Suosittelemme vähintään 10 päivän hakuaikaa parhaiden tulosten saavuttamiseksi. Jos olet valinnut ilmoituskampanjan, huomioithan, että lyhyempi hakuaika ei vaikuta hintaan, vaan kampanjan toimenpiteet allokoidaan aina hakuajan mukaisesti.